Asuntosalkun manageerausta tarjoaa moni yritys, mutta yksikään ei ole suoraan verrattavissa trecon tarjoamaan palveluun. Kyse ei ole siitä kuka on parempi kuin toinen, vaan kyse on siitä, kenelle palvelu on suunnattu. Me olemme keskittyneet keskisuurten asuntosalkkujen manageeraukseen, jonka vuoksi palvelu sopii sen asiakasryhmän tarpeisiin. Palvelun ytimessä on kaksi komponenttia, asiakasvastuullinen salkunhoitaja ja tulosperusteinen palkkiomalli. Nämä kriittiset asiat ovat tuotu institutionaalisille sijoittajille tarjottavasta palvelusta palvelemaan myös ammattisijoittajien tarpeita.
Salkunhoitaja – asiakkaan kasvollinen yhteyshenkilö
Asuntosalkun manageroinnissa asiantuntemus on avainasemassa. Meidän tiimimme koostuu kokeneista asuntosijoitusalalla toimivista ammattilaisista, joilla on syvällinen ymmärrys asuntosijoittamisesta, asuntojen manageerauksesta sekä markkinoista ja niiden trendeistä. Vankka kokemus ja ammattitaito ovat ratkaisevia tekijöitä asiakkaiden salkkujen menestykselle.
Jokaisen asiakkaan salkun hallinnointiin on asiakasvastaava salkunhoitaja, joka vastaa asiakkaan tyytyväisyydestä, salkun laadukkaasta operoinnista ja kokonaisvaltaisesta salkun ymmärryksestä. Asiakkaiden salkkujen koko tarkoittaa, että salkunhoitajalla on rajallinen määrä asiakkaita joita palvelee. Salkunhoitaja pystyy siis keskittämään aikaansa asiakkaille enemmän, joka edelleen lisää salkun tuntemusta ja palvelun laadun tasoa.
Meidän tiimimme koostuu asuntosijoittajista, joka on kilpailuetu muihin markkinoilla toimiviin hallinnointipalvelun tarjoajiin nähden. Omakohtainen kokemus ammattitaidon kanssa lisää salkun manageerauksen kokonaisvaltaista laatua ja asiakaskohtaista räätälöintiä. Salkunhoitajamme ymmärtävät mitkä osa-alueet ovat kriittisiä salkun tuoton ja arvon kehityksessä ja myös keskittyvät niihin.
Tulospalkkio – oikeanlaiset kannustimet
Tulosperusteinen palkkiomalli varmistaa, että treco sitoutuu kehittämään salkkua asiakkaan etu edellä eikä tyydy tarjoamaan keskinkertaista palvelua. Tämä lähestymistapa takaa, että molempien osapuolten intressit ovat linjassa ja että trecon asiantuntijat tekevät parhaansa saavuttaakseen asiakkaan toivomat tulokset. treco panostaa siihen, että asiakkaan asuntoportfolio kehittyy strategisten tavoitteiden mukaisesti, mikä tuo lisäarvoa ja luottamusta asiakassuhteeseen. Yhteiset tavoitteet johtavat pitkäaikaisiin kumppanuuksiin jossa luottamus on yhteistyön ytimessä.
Tulosperusteiset palkkiot määritellään asiakkaan kanssa yhdessä ja niitä päivitetään tarpeen mukaan. Tämä mahdollistaa palkkiomallin joustavuuden ja sen, että se voidaan räätälöidä vastaamaan asiakkaan muuttuvia tarpeita ja tavoitteita.
Ketteryys ja ammattimaisuus – joustavuutta asiakkaan tarpeisiin
trecon palvelumalli yhdistää institutionaalisten toimijoiden ammattimaisuuden sekä pienten organisaatioiden ketteryyden ja yrittäjähenkisyyden. Tämä yhdistelmä takaa asiakkaillemme palvelun, jossa yhdistyvät suurten organisaatioiden vahvuudet ja pienten toimijoiden joustavuus. Näin voimme tarjota parasta mahdollista palvelua jokaiselle asiakkaalle, jotka sopivat profiiliin.
Hyödyntämällä uusimpia teknologisia innovaatioita toimintamme on järjestelmällistä ja aina ajantasaiseen dataan pohjautuvaa. Tämä tarkoittaa, että voimme tehdä päätöksiä nopeasti ja tehokkaasti, samalla varmistaen, että ne perustuvat luotettavaan ja ajankohtaiseen tietoon. Tämä lähestymistapa mahdollistaa paremman riskienhallinnan, tehokkaamman salkunhoidon ja lopulta paremman tuoton asiakkaillemme. trecon yhdistelmä perinteistä ammattitaitoa ja modernia teknologiaa tarjoaa asiakkaillemme kilpailuetua ja lisäarvoa heidän sijoituksilleen.
Mikäli olet kiinnostunut tulosperusteisesta manageerauksesta, asuntokokonaisuuksien vuokravälityksestä tai asiantuntijapalveluistamme, ota yhteyttä tai soita +358 50 360 3686.